العقرب المصرى

تحميل افلام - كارتون - اغانى - برامج - كليبات - افلام dvd
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول




شاطر  | 
 

 قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع رسالة
وسيم الأشقر
المدير التنفيذى
المدير التنفيذى
avatar

ذكر
الابراج : الجوزاء
الحصان
عدد الرسائل : 2366
تاريخ الميلاد : 11/06/1978
العمر : 40
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : UNHAPPY
العمل : مهندس كومبيوتر
عدد نقاطى : 3415
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الإثنين 26 أكتوبر 2009 - 10:04



حسناوات الشاشة الهوليوودية
مجرد دمى صنعتهم أيادي خبراء التجميل وأخفت معالم

قبحهم العظيم


كل ممثلة بعد إسمها صورتها من غير مكياج
وتحتها صورتها بالمكياج
وشوفوا الفرق

صحيح على رأي المثل :
( لبس البوصة تبقى عروسة )

الصفحة تحتوي على 60 صورة وكلها ظاهرة
بس استنوا التحميل وانتوا تشوفوا العجب

Hilary Duff






Jennifer Lopez







Kate Hudson







Calista Flockhart









Pink









Eva Longoria






Kate Moss







Janice Dickinson










Madonna








Queen Latifah








Halle Berry








Pamela Anderson








Goldie Hawn









Naomi Watts







Rachel Hunter








Sharon Stone









Katie Holmes







Kirsten Dunst








Claudia Schiffer







Katherine Heigl








Kim Kardashian









Tara Reid









Drew Barrymore








Helena Christensen









Uma Thurman










Diana Ross






تخيلوا دي كانت كده زمااان



ودلوقتي كده




Jennifer Love Hewitt








Donna Air








من النهاردة محدش يقول على مراته وحشة ..
محدش عارف شوية مكياج وكام عمليه ممكن يعملوا فيها إيه !!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyptian-scorpion.hooxs.com
eman
مشرفه
مشرفه
avatar

انثى
الابراج : الجدي
الحصان
عدد الرسائل : 1347
تاريخ الميلاد : 01/01/1979
العمر : 39
البلد/المحافظة : الكويت
الحالة : متزوجة
العمل : اخصائية اجتماعية
عدد نقاطى : 3229
تاريخ التسجيل : 13/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الإثنين 26 أكتوبر 2009 - 13:53

مشكور يا وسيم فعلا لبس البوصة تبقا عروسة لكن مثل تعمل اية الماشطة فى الوش العكر دة غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
وسيم الأشقر
المدير التنفيذى
المدير التنفيذى
avatar

ذكر
الابراج : الجوزاء
الحصان
عدد الرسائل : 2366
تاريخ الميلاد : 11/06/1978
العمر : 40
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : UNHAPPY
العمل : مهندس كومبيوتر
عدد نقاطى : 3415
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الإثنين 26 أكتوبر 2009 - 18:55

صح يا إيمان .. وألف شكر على المرور .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyptian-scorpion.hooxs.com
شامي
عقرب جديد
عقرب جديد
avatar

انثى
الابراج : الجوزاء
القرد
عدد الرسائل : 30
تاريخ الميلاد : 01/06/1980
العمر : 38
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : متزوجة
العمل : ربة منزل
عدد نقاطى : 33
تاريخ التسجيل : 24/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الثلاثاء 27 أكتوبر 2009 - 4:09

انت عارف طبعا مهما كانوا حلوين دول برضو هاند ميد مش طبيعى مفيش احلى من جمال بنات بلدنا كلة طبيعى من غير غش ولاتجميل ولا ايه يا زوجى العزيز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
وسيم الأشقر
المدير التنفيذى
المدير التنفيذى
avatar

ذكر
الابراج : الجوزاء
الحصان
عدد الرسائل : 2366
تاريخ الميلاد : 11/06/1978
العمر : 40
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : UNHAPPY
العمل : مهندس كومبيوتر
عدد نقاطى : 3415
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الثلاثاء 27 أكتوبر 2009 - 5:21

طبعاً وإحنا نقدر نقول حاجة غير كده .. منورة الموقع والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyptian-scorpion.hooxs.com
toty
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
الابراج : الاسد
القط
عدد الرسائل : 268
تاريخ الميلاد : 23/07/1987
العمر : 31
البلد/المحافظة : القاهره
الحالة : متزوجه
العمل : aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
عدد نقاطى : 422
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   السبت 7 نوفمبر 2009 - 21:48

eman كتب:
مشكور يا وسيم فعلا لبس البوصة تبقا عروسة لكن مثل تعمل اية الماشطة فى الوش العكر دة غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
وسيم الأشقر
المدير التنفيذى
المدير التنفيذى
avatar

ذكر
الابراج : الجوزاء
الحصان
عدد الرسائل : 2366
تاريخ الميلاد : 11/06/1978
العمر : 40
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : UNHAPPY
العمل : مهندس كومبيوتر
عدد نقاطى : 3415
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الأحد 8 نوفمبر 2009 - 11:58

شكراً يا توتي على المرور .. وأتمنى تشرفيني بزيارة باقي مواضيعي .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyptian-scorpion.hooxs.com
toty
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
الابراج : الاسد
القط
عدد الرسائل : 268
تاريخ الميلاد : 23/07/1987
العمر : 31
البلد/المحافظة : القاهره
الحالة : متزوجه
العمل : aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
عدد نقاطى : 422
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الأحد 8 نوفمبر 2009 - 15:43

اكيييييييييييييييييييييييد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
وسيم الأشقر
المدير التنفيذى
المدير التنفيذى
avatar

ذكر
الابراج : الجوزاء
الحصان
عدد الرسائل : 2366
تاريخ الميلاد : 11/06/1978
العمر : 40
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : UNHAPPY
العمل : مهندس كومبيوتر
عدد نقاطى : 3415
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الثلاثاء 10 نوفمبر 2009 - 14:44

أشكرك جداً على الإهتمام ... وبرجاء الدخول على الرابط ده :

http://www.egyptian-scorpion.net/montada-f42/topic-t8298.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyptian-scorpion.hooxs.com
رشاد رشدى
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
الابراج : القوس
الخنزير
عدد الرسائل : 2814
تاريخ الميلاد : 09/12/1971
العمر : 47
البلد/المحافظة : سوهاج
الحالة : عادى
العمل : مدرس
عدد نقاطى : 6081
تاريخ التسجيل : 11/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الأحد 6 ديسمبر 2009 - 2:53

شكرا يا سوبر استار على الموضوع القيم ولك منى الف تحية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
وسيم الأشقر
المدير التنفيذى
المدير التنفيذى
avatar

ذكر
الابراج : الجوزاء
الحصان
عدد الرسائل : 2366
تاريخ الميلاد : 11/06/1978
العمر : 40
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : UNHAPPY
العمل : مهندس كومبيوتر
عدد نقاطى : 3415
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الأحد 6 ديسمبر 2009 - 4:50

ألف شكر ليك يا سوبر عضو متألق على ردك الجميل ومرورك الكريم .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyptian-scorpion.hooxs.com
mino_cat
مشرفه
مشرفه
avatar

انثى
الابراج : الجوزاء
الخنزير
عدد الرسائل : 1708
تاريخ الميلاد : 01/06/1983
العمر : 35
البلد/المحافظة : cairo
الحالة : singl
العمل : teacher
عدد نقاطى : 2095
تاريخ التسجيل : 25/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الأحد 6 ديسمبر 2009 - 10:56

طيب انت ورتنا الفرق قبل وبعد
بس علشان الموضوع يكون مستوفى كل جوانبه
ياريت تجيبلنا عنوان دكتور ولا اتنين من دكاترة التجميل دوول


ولا ايه.................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
وسيم الأشقر
المدير التنفيذى
المدير التنفيذى
avatar

ذكر
الابراج : الجوزاء
الحصان
عدد الرسائل : 2366
تاريخ الميلاد : 11/06/1978
العمر : 40
البلد/المحافظة : الإسكندرية
الحالة : UNHAPPY
العمل : مهندس كومبيوتر
عدد نقاطى : 3415
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الإثنين 7 ديسمبر 2009 - 12:28

ماعتقدش إنك محتاجة واحد منهم يا مينو .. وبعدين دي مش عمليات تجميل .. ده مكياج بس .. يعني اللي بيعمل كده خبير تجميل مش دكتور تجميل .. وأعتقد أيضاً انك مش محتاجة واحد منهم برضه .. وغير كده كمان الجمال الحقيقي هو جمال الروح .. واذا كان على روحك فأكتر من كده جمال مفيش .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyptian-scorpion.hooxs.com
elgaml222
عقرب هاوى
عقرب هاوى
avatar

ذكر
الابراج : الميزان
القرد
عدد الرسائل : 57
تاريخ الميلاد : 07/10/1980
العمر : 38
البلد/المحافظة : الشرقيه
الحالة : متزوج
العمل : حراسه خاصه
عدد نقاطى : 42
تاريخ التسجيل : 17/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الأربعاء 13 يناير 2010 - 1:40

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
السعدي
عقرب جديد
عقرب جديد
avatar

ذكر
الابراج : الثور
القط
عدد الرسائل : 8
تاريخ الميلاد : 27/04/1987
العمر : 31
البلد/المحافظة : الامارات
العمل : تاجر
عدد نقاطى : 8
تاريخ التسجيل : 04/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الخميس 4 مارس 2010 - 21:56

كلام جميل ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شيكا
عقرب مبدع
عقرب مبدع
avatar

انثى
الابراج : الثور
الخنزير
عدد الرسائل : 753
تاريخ الميلاد : 29/04/1995
العمر : 23
البلد/المحافظة : القليوبية_ بنها
العمل : طالبة
عدد نقاطى : 1247
تاريخ التسجيل : 16/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الجمعة 23 أبريل 2010 - 19:41

مرسية على الموضوع ونتمى المذيد بس اكيد فيهم كتير حلو علشان دا بس مكياج مش عمليات تجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور&نور
مشرفه
مشرفه
avatar

انثى
الابراج : العقرب
الكلب
عدد الرسائل : 656
تاريخ الميلاد : 05/11/1994
العمر : 24
البلد/المحافظة : بنها
العمل : طالبه
عدد نقاطى : 1149
تاريخ التسجيل : 16/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   الجمعة 23 أبريل 2010 - 22:37

ممكن برضه يا شيكا
وشكرا على الصور ياوسيم
بس على كده ياشيكا انا لو حطيت ميك اب هبقى عروسه هههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شيكا
عقرب مبدع
عقرب مبدع
avatar

انثى
الابراج : الثور
الخنزير
عدد الرسائل : 753
تاريخ الميلاد : 29/04/1995
العمر : 23
البلد/المحافظة : القليوبية_ بنها
العمل : طالبة
عدد نقاطى : 1247
تاريخ التسجيل : 16/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة   السبت 24 أبريل 2010 - 1:07

مش اوى يا نور وبعدين انا بقول انو البنات دية فيهم حلوين والمكياج محليهم اكتر مش وحشين و المكياج محليهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 

قبح وجمال نجمات هوليوود لذوي السرعات العالية فقط .. 60 صورة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى: لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
العقرب المصرى :: قسم الصور :: قسم الصور :: منتدى صور المشاهير -
© phpBB | منتدى مجاني | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | إتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف | الحصول على مدونة مجانية